Nieuws /

Hoe wij met dit filmpje 20 miljoen views scoorden

Huka LinkedIn message 2

Hoe wij met dit filmpje 20 miljoen views scoorden

Bestaat er een formule voor het maken van videofilmpjes die tophits worden? Voor zover wij weten niet. Wat we wel weten is dat ons Pendelfilmpje zomaar 20 miljoen kijkers heft gescoord. Hieronder een paar redenen die volgens ons aan dit enorme succes bijdroegen.

Het draait om mensen
Mensen kijken graag naar mensen. Zelfs in productfilmpjes zien kijkers het liefst de voordelen zoals die beleefd worden door een mens van vlees en bloed. De Pendelvideo had kunnen gaan over technologie, of mobiliteit. In plaats daarvan zie je een jonge vrouw die een obstakel in haar leven overwint en daarbij een hoop plezier beleeft.

Het draait om innovatie
The Pendel is een echte innovatieve oplossing, waarmee de mobiliteit van de gebruiker naar nieuwe hoogten stijgt. Hij biedt gemak, comfort, snelheid. Als gebruiker ervaar je een ongekende toename van je actieradius, je onafhankelijkheid en je zelfvertrouwen.

Een positief gevoel
De Pendelvideo straalt een positief gevoel uit. In de openingsscène zien we iemand in een lastige situatie – en vervolgens zien we haar lachend de horizon tegemoet zoeven! Zelfs het hondje krijgt er filmsterallures van... Bij Huka is dit positieve gevoel kenmerkend voor al onze producten en oplossingen: ze zijn voor niets anders bestemd dan ‘je wereld iets makkelijker te maken’.

Met innovatiekracht, mensgerichtheid en een positief gevoel trek je aandacht. Ons Pendel filmpje bewijst dat. Net als onze mobiliteitsoplossingen, trouwens.

Ontdek meer op www.huka.nl!