Nieuws /

Een Huka graag

Een Huka graag

Hij woont in Utrecht met zijn vriendin en hun twee kinderen. Is een echte Bourgondiër, houdt van goede wijn en lekker eten. Koffie? Het liefst een dubbele espresso. Doet tegenwoordig fanatiek aan rugby en is in zijn vrije tijd ook vaak op het water te vinden. Want zeilen blijft toch wel zijn grootste hobby. Heeft veel kennis en ervaring opgedaan in retail en werkt sinds februari als salesmanager bij Huka. Maak kennis met Hein Terpstra.

Hein 11


Missie
“Ik kom hier met een opdracht: we willen groeien. In mijn visie gaat dat alleen lukken als we mensen blijer kunnen maken met ons product. Het is voor ons zaak om te zorgen dat we een sterk en gewild merk zijn. Dat er mensen binnen komen lopen die vragen om een Huka. Mijn hele werkzame leven in de verkoop is mijn missie hetzelfde geweest: ‘klantdenken’. Bij alles wat we doen moeten we onszelf afvragen: wordt de klant hier blij van?”

Doen wat je belooft
“Voor mij moet er een balans zijn tussen commercieel denken en mensen willen helpen. Oog voor de eindgebruiker en alles vanuit de klant beredeneren, dat is belangrijk. Wat is de vraag achter de vraag? Dat wil ik er hier ook graag inbrengen. Als we samen dingen afspreken moeten we elkaar er ook op kunnen aanspreken. Dat brengt je verder en dat schept vertrouwen. Maakt niet uit waar het om gaat, gewoon doen wat je belooft. Dat vinden mensen prettig. Ik vind het belangrijk dat we waarmaken wat we zeggen en onze beloftes nakomen.”

Trots
“Wat ik zo mooi vind aan Huka is dat de mensen die hier rondlopen trots zijn dat ze hier werken. We doen het goed. En ik denk dat onze medewerkers daar nog meer bewust van mogen worden. Een voorbeeld: in het afgelopen jaar leverden we in meer dan 95% binnen de afgesproken levertijd. Dat is een hoog percentage, toch? Daar mogen we trots op zijn en dat moeten we ook aan onze klanten gaan vertellen.”


Contact met Hein?
h.terpstra@huka.nl / +31 6 11 09 71 75

Hein 6