Nieuws /

Dealer Roll-on luistert naar de klant

Duurzame samenwerkingen en partners waar we op kunnen bouwen: daar houden we van bij Huka. Roll-on Mobilitycare is zo’n partner. Eigenaar Berrie Lavrijssen vertelt over zijn bedrijf en de samenwerking met Huka.

Persoonlijk gedreven
Altijd al wilde Berrie een eigen onderneming. In 2008 startte hij met Roll-on, een bedrijf gespecialiseerd in onderhoud, aanpassing en verkoop van mobiliteitshulpmiddelen voor mensen met een handicap of beperking. Waarom? ‘Mijn moeder heeft een beperking en in de loop van de jaren heb ik gemerkt hoe moeilijk het is om een bedrijf te vinden dat producten volledig aan kan passen voor mindervalide mensen’, legt Berrie uit. ‘Ik vind het zo ontzettend belangrijk om goed te luisteren naar onze klanten. Mensen bedienen in de specifieke aanpassingen die zij nodig hebben: dat is onze basis.’

Dichtbij de klant
Inmiddels bedient Roll-on niet alleen klanten door heel Nederland, maar ook in België, Duitsland en af en toe Frankrijk. Waar de organisatie met vier man personeel klein lijkt in mankracht, is het juist groot in volume. ‘Ik kan wel zeggen dat we nu tot één van de grotere dealers in onze branche behoren’, zegt Berrie. Hoe komt dat volgens hem? ‘We staan heel dicht bij de mensen aan wie wij onze producten leveren en denken met ze mee. Ook al is de wens van de klant lastig te realiseren, we proberen het toch voor elkaar te krijgen.’

Een Huka op maat
Niet de makkelijke weg kiezen met een standaardproduct dus, maar juist een product op maat leveren. Een voorbeeld: ‘Vorig jaar kwam een vrouw met dwerggroei bij ons die heel graag op de - te grote - Huka Country wilde fietsen. Wij hebben bij Huka een kaal frame besteld en de maten van het frame vervolgens aangepast. Het aangepaste frame stuurden we terug naar Huka, die de fiets heeft afgemonteerd. Een mooi een-tweetje tussen Huka en Roll-on én een gelukkige klant.’

Samen één doel
En dat is waar ze het voor doen. ‘We willen graag dat klanten gezien worden in hun wensen en behoeften. Dat hebben we gemeen met Huka. Daarom is onze band zo goed en is Huka voor ons een toegankelijke partner. We luisteren beide écht naar de klant. Die instelling leidt tot tevredenheid, merk ik zelf. Zo kreeg ik laatst een kaartje van iemand die ik een tijd geleden goed heb begeleid. Gaaf toch? Ik verdien er niet alleen aan, maar kan mensen ook iets geven waar ze blij van worden.’

Meer weten van Roll-on Mobilitycare? Bezoek dan eens hun website: www.roll-on.nl
 Schermafbeelding 2017 06 15 om 10.26.31